Jin Ji Du Li gyakorlásával késleltethetjük az öregedést és megelõzhetünk számos betegséget, többek között a memóriánk gyengülését

Ugye nagyon egyszerûnek tûnik? Végezze ezt az egyszeru és hatásos kínai gyakorlatot és meglátja…

Lényeges, hogy a Jin Ji Du Li gyakorlat közben a szemünk csukva legyen. Ügyeljen erre.

Így végezzük a gyakorlatot:

Álljunk egy lábon, közben tartsuk csukva a szemünket.
Ennyi az egész.

Tegyünk egy próbát, álljunk fel, csukjuk be a szemünket és próbáljunk egyenesen állni egy lábon.

Ha nem képes min. 10 másodpercig így maradni,
az azt jelenti, hogy a teste olyan állapotban van, mintha 60-70 éves lenne. Vagyis lehet, hogy csak 40 éves, de a teste sokkal gyorsabban öregedett.

Amikor olvastam ezt az e-mailt, el akartam végezni ezt a gyakorlatot és ezt gondoltam: „nagy ügy, biztos vagyok benne, hogy könnyen meg tudom csinálni.”

Nagyot csalódtam magamban, de örültem, hogy kipróbáltam,
mert nagy meglepetésemre rájöttem, hogy könnyen el tudom végezni a gyakorlatot nyitott szemmel, de teljesen más volt a helyzet, amikor ugyanezt csukott szemmel próbáltam meg!

2-3 másodpercnél tovább nem tudtam megállni egyenesen és elkezdtem inogni.

Nem fontos, hogy magasra emeljük a lábunkat, ha a belso szerveink nincsenek szinkronban, már az is kizökkent az egyensúlyból, ha csak egy kissé emeljük fel a lábunkat.

A kínaiak hatalmas tudással rendelkeznek az emberi testrol.
Megnyugtató érzés, hogy a rendszeres és gyakori edzés segíthet abban, hogy visszanyerjük az egyensúlyérzékünket.

Tény, hogy a kínai gyógyászok javaslata szerint, ha naponta egy percet gyakoroljuk a Jin Ji Du Li-t, az segít a demencia megelozésében.
Kezdetben próbálja meg csak egy kissé becsukni a szemeit, ahelyett, hogy teljesen becsukná. Ezt javasolja a kínai gyógyász, Zhong Li Ba Ren.
A Jin Ji Du Li napi gyakorlása sok betegség gyógyításában segíthet, mint
pl.:

  • magas vérnyomás
  • cukorbetegség
  • gerincbántalmak
  • szenilitás

Zhong Li Ba Ren „Jobb ha magunkon segítünk, mint ha az orvosoktól várjuk a segítséget” címu könyve best-seller lett, ezt az egészségünkkel foglalkozó könyvet Kínában a legmagasabb példányszámban adták el a tavalyi elso megjelenése óta. Jól mutatja a sikerét az a tény, hogy már több mint 1 millió példányt adtak el a könyvbol.

A kínai gyógyászok meggyozodése, hogy szervezetünkben akkor léphetnek fel betegségek , ha a különbözo belso szervek koordinációjában problémák jelennek meg, vagyis a testünk elveszíti egyensúlyát. A Jin Ji Du Li képes regenerálni a szervek kölcsönhatását, hogy megfeleloen muködjenek.

Zhon Li Ba Ren úgy fogalmazott, hogy az emberek többsége csukott szemmelnem képes 5 másodpercnél tovább megállni egy lábon, de a késobbiekben, ha már napi rendszerességgel végzik a gyakorlatot, akár két percnél tovább is képesek talpon maradni.

Minél hosszabb ideig vagyunk képesek megtartani ezt a pózt, annál kevésbé érezzük ezt megterhelonek.

Miközben gyakorolja a Jin Ji Du Li-t, észre fogja venni, hogy az alvás minosége, és az ön memóriája is jelentos mértékben javul. A legfontosabb, hogy ha naponta csukott szemmel egy percet gyakorolja a Jin Ji Du Li-t, nem fog szenilitásban szenvedni, (ez azt jelenti, hogy az agy egészségesen fog muködni.) Zhon Li Ba Ren elmagyarázta, hogy 6 fontos meridián van, amelyek átfutnak a lábunkon. Amikor egy lábon állunk, a gyakorlat következtében érezhetünk fájdalmat, és ha ez a helyzet, akkor az ezekhez a meridiánokhoz tartozó szervek elkezdik megkapni a szükséges egyensúlyt. Ezzel a módszerrel a tudatunk és a testünk csatornái a lábainkra koncentrálnak.

Jótékony hatással van a Jin Ji Du Li gyakorlása a magas vérnyomással és a cukorbetegséggel összefüggo számos betegségre. Gyorsan megszunnek a nyaki és gerincbántalmak, és a köszvény is megelozheto ezzel.

Alapveto gyógymódja ez a hideg lábaknak, és az immunrendszerünket is erosíteni tudjuk.

Nem kell várnia a Jin Ji Du Li gyakorlásával addig, amíg valamilyen betegség meg nem jelenik. Szinte bárkinek ajánlható ez a gyakorlat, különösen jótékony hatású fiatalkorban, ha egészségesen naponta edzenek, nagyobb valószínuséggel elozhetik meg az adott életkorban megjeleno betegségeket.

Nem ajánlott azoknak, akiknek lábproblémái vannak és nem tudnak huzamosabb ideig talpon maradni.